- +420 228 226 796
- info@hravakocka.cz
- Po - Pá: 9:00 - 17:00
Podstatné porušení smlouvy
1. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Zákazník nárok:
1.2. O podstatné porušení smlouvy se jedná tehdy, pokud je vadné plnění takového rázu, o kterém by Hravá kočka (dále jen ,,Prodejce”) při uzavírání smlouvy věděl nebo vědět mohl, že by Zákazník smlouvu neuzavřel, pokud by toto porušení předvídal.
1.3. Zákazník Prodejce při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu sdělí, pro jaké právo se rozhodl. Provedenou volbu nemůže Zákazník změnit bez souhlasu Prodejce; to neplatí, žádal-li Zákazník opravu vady, která je neodstranitelná.
1.4. Neodstraní-li Prodejce vadu v povinné lhůtě nebo Zákazníkovi sdělí, že vadu neodstraní, může Zákazník místo odstranění vady požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy.
1.5. Nerozhodne-li se Zákazník včas, má stejná práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy – viz. odst. 8.14.
1.6. Právo na dodání nové věci nebo výměnu součásti má Zákazník v případě odstranitelné vady, nelze-li věc řádně užívat z důvodu opakovaného výskytu vad po provedené opravě nebo z důvodu velkého počtu vad. V takovém případě má Zákazník právo odstoupit od smlouvy.
Nepodstatné porušení smlouvy
2. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Zákazník právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
2.1. O nepodstatné porušení smlouvy se jedná v případě, kdy nejsou splněny podmínky uvedené v odst. 1.2.
2.2. Dokud Zákazník nevyužije svého práva na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Prodejce dodat chybějící části nebo odstranit právní vady. Ostatní vady může Prodejce podle své volby odstranit opravou věci nebo dodáním věci nové, tato volba však nesmí Zákazníkovi způsobit neúměrné náklady.
2.3. Neodstraní-li Prodejce vadu včas nebo odmítne-li vadu odstranit, může Zákazník požadovat slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy. Provedenou volbu nemůže Zákazník změnit bez souhlasu Prodejce.
2.4. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje den, kdy Prodejce obdržel od Zákazníka reklamované zboží (den převzetí zboží).
2.5. O přípustnosti reklamace rozhodne bez zbytečného odkladu osoba pověřená Prodejce, ve složitých případech do 3 pracovních dní. Do této lhůty se nezapočítává přiměřené časové období potřebné pro odborné posouzení vady podle druhu výrobku či služby. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, ledaže je dohodnuto se Zákazníkem na delší lhůtě.
2.6. Uplatnění práv podle odst. 8 těchto obchodních podmínek Prodejce Zákazníkovi písemně potvrdí. Současně uvede, kdy bylo právo uplatněno, jakožto dobu vyřízení reklamace.
2.7. Při dodání nové věci vrátí Zákazník na své náklady Prodejci původně dodanou věc (včetně veškerého dodaného příslušenství).
2.8. Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy nebo požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit ve stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
2.9. Na žádost Zákazníka Prodejce v písemné formě potvrdí, v jakém rozsahu a po jaké časové období trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. V tomto potvrzení Prodejce vysvětlí obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti a stejně tak vysvětlí i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí.
Hravá Kočka by GRAFFIS studio s.r.o.
Chvatěruby 202
278 01 Chvatěruby (Kralupy nad Vltavou)
+420 228 226 796
info@hravakocka.cz
Jsme český výrobce a naším cílem je vyrábět co nejkvalitnější produkty pro naše čtyřnohé miláčky. Všechno si navrhujeme a testujeme sami, od designu až po finální výstup. Každý výrobek zpracováváme jednotlivě a ručně, jedině tak můžeme dosáhnout požadovaných hodnot kvality.
Výroba designových potřeb pro Vaše domácí mazlíčky nás především baví a věříme, že se naše radost a nadšení přenese do Vašich domácností skrze originální, designový a kvalitní český výrobek.